Warning: Use of undefined constant JMF_THEMER_MODE - assumed 'JMF_THEMER_MODE' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/czachowski/public_html/plugins/system/djjquerymonster/djjquerymonster.php on line 210
Konkurs zorganizowany z okazji ogłoszenia patronów roku 2025

Regulamin konkursu
zorganizowanego z okazji ogłoszenia patronów roku 2025

1. Organizatorami konkursu są Agnieszka Popiel oraz Katarzyna Witaszek – nauczyciele bibliotekarze III LO w Radomiu.

2. Regulamin konkursu dostępny jest w bibliotece szkolnej, na stronie internetowej szkoły, na facebooku biblioteki szkolnej oraz w wiadomości wysłanej przez organizatora do uczniów szkoły za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

3. Konkurs skierowany jest do uczniów III LO w Radomiu.

4. Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do aktywności twórczej, rozwijanie umiejętności pisarskich, promocja szkolnych talentów literackich, rozwój wiedzy dotyczącej Patronów Roku 2025, propagowanie czytelnictwa oraz korzystania z biblioteki szkolnej.

5. Konkurs polega na napisaniu tekstu będącego odpowiedzią na pytanie: „Z którym patronem roku 2025, jeśli istniałaby taka możliwość, chciałbyś / chciałabyś się spotkać i dlaczego?” oraz dostarczeniu go do organizatora. (Na mocy uchwał Senatu RP patronami 2025 roku zostali: ks. prof. Józef Tischner, Maria Pawlikowska-Jasnorzewska, Władysław Reymont oraz Wojciech Jerzy Has. Posłowie Sejmu RP zdecydowali zaś, że patronami 2025 roku zostali: Stefan Żeromski, Antoni Słonimski, Olga Boznańska, gen. Kazimierz Sosnkowski, Franciszek Duszeńko, dwaj pierwsi królowie Polski – Bolesław Chrobry oraz Mieszko II Lambert oraz polscy bohaterowie z Katynia, Charkowa, Miednoje, Bykowni i innych miejsc.)

6. Praca powinna mieć co najmniej 300 słów.

7. Praca powinna posiadać tytuł oraz dane dotyczące jej autora (imię, nazwisko, klasa).

8. Prace należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w temacie wiadomości wpisując „Konkurs”.

9. Prace należy przesyłać do 22.01.2025 roku (środa) (włącznie).

10. Uczestnicy konkursu oświadczają, iż są autorami nadsyłanych prac.

11. Nadesłane prace oceni jury konkursu w składzie: Agnieszka Popiel – nauczyciel bibliotekarz, Ilona Rzepkowska – nauczyciel historii, Katarzyna Witaszek – nauczyciel bibliotekarz.

12. Prace będą oceniane pod względem kompozycji, poprawności stylistycznej, językowej, ortograficznej i interpunkcyjnej, a także oryginalności oraz szczególnych walorów pracy.

13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 30.01.2025 roku (czwartek), informacja o wynikach konkursu zostanie podana na facebooku biblioteki szkolnej. Zwycięzcy konkursu otrzymają wiadomość wysłaną przez organizatora za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

14. Autorzy trzech najlepszych prac, spośród wszystkich nadesłanych na konkurs, otrzymają dyplomy oraz nagrody książkowe.

15. Wybrane prace zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły i/lub na facebooku biblioteki szkolnej.

16. Przystępując do konkursu, uczestnicy wyrażają zgodę na publikację ich danych osobowych oraz nadesłanych prac na stronie internetowej szkoły i/lub facebooku biblioteki szkolnej.

17. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu przez uczestnika.

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE!!!