Regulamin konkursu
ogłoszonego z okazji Międzynarodowego Dnia Pisarzy i Pisarek
3 marca 2024

1. Organizatorami konkursu są Agnieszka Popiel oraz Katarzyna Witaszek – nauczyciele bibliotekarze III LO w Radomiu.

2. Regulamin konkursu dostępny jest w bibliotece szkolnej, na stronie internetowej szkoły, na facebooku biblioteki szkolnej oraz w wiadomości wysłanej przez organizatora do uczniów szkoły za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

3. Konkurs skierowany jest do uczniów III LO w Radomiu.

4. Celem konkursu jest zachęcenie uczniów do aktywności twórczej, promocja szkolnych talentów, propagowanie książek, czytelnictwa oraz korzystania z biblioteki szkolnej.

5. Konkurs polega na wykonaniu i przysłaniu do organizatora konkursu zdjęcia promującego dowolnie wybraną przez siebie powieść.

6. Jeden uczeń może nadesłać na konkurs tylko jedno zdjęcie.

7. Zdjęcia muszą być zapisane w formacie JPG.

8. Wykonane zdjęcia mogą być przetworzone przy wykorzystaniu programu komputerowego (np. może być dodany tekst lub znaki graficzne).

9. Z uwagi na kwestie dotyczące publikacji wizerunku zdjęcia nie mogą prezentować osób w taki sposób, by mogły być one rozpoznane.

10. Zdjęcia książek należy przesyłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w temacie wiadomości wpisując „Konkurs”. W wiadomości należy podać dane dotyczące autora zdjęcia (imię, nazwisko, klasa).

11. Zdjęcia należy przesyłać do 17.03.2024 roku (włącznie).

12. Nadesłane prace oceni jury konkursu w składzie: Agnieszka Popiel – nauczyciel bibliotekarz, Urszula Staniewska – nauczyciel języka polskiego, Katarzyna Witaszek – nauczyciel bibliotekarz.

13. Prace będą oceniane pod względem zgodności z tematem konkursu, oryginalności, kreatywności, kompozycji, wrażenia artystycznego.

14. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi w dniu 25.03.2024 roku, informacja o wynikach konkursu zostanie podana na facebooku biblioteki szkolnej. Zwycięzcy konkursu otrzymają także wiadomość wysłaną przez organizatora za pośrednictwem dziennika elektronicznego.

15. Autorzy trzech najlepszych zdjęć, spośród wszystkich nadesłanych na konkurs, otrzymają dyplomy oraz nagrody książkowe.

16. Wybrane zdjęcia zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły i/lub na facebooku biblioteki szkolnej i/lub instagramie biblioteki szkolnej.

17. Wybrane zdjęcia zostaną wywołane lub wydrukowane, stworzą one wystawę zdjęć promującą czytelnictwo i książki prezentowaną na terenie szkoły.

18. Uczestnicy konkursu oświadczają, iż są autorami nadsyłanych prac.

19. Przystępując do konkursu, uczestnicy wyrażają zgodę na publikację ich danych osobowych (imię, nazwisko, klasa) oraz nadesłanych zdjęć na stronie internetowej szkoły, facebooku biblioteki szkolnej, instagramie biblioteki szkolnej, a także na wystawie wywołanych lub wydrukowanych zdjęć prezentowanej na terenie szkoły.

20. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu konkursu przez uczestnika.

Zapraszamy do udziału w konkursie!!! :) :) :)